Norman Reedus elmondta, miért örül a Silent Hills elkaszálásának – IGN Hungary

Hamarosan megjelenik a Death Stranding, ami nyilvánvalóan egy nagyon egyedi hangulatú, bizarr és műfajreformer játék lesz (az IGN cikkírója is dicsérte tesztjében). Ám sokan szívesen látták volna Kojima Hideo saját Silent Hill-értelmezését is, ami a Konamival való szakítás miatt végül nem készült el, csak egy Silent Hills P. T. nevű demó formájában maradt fenn (amit azóta lelkes modderek elkészítettek Unreal Engine 4 alá is). Mint ismeretes, ebben szerepelt volna az a Norman Reedus is, aki a Death Strandingben végre kiteljesedhetett. Egy, az utóbbi napokban közzétett interjúban Reedus meglepő módon kifejtette, hogy egyáltalán nem sajnálja a Silent Hills bukását.

Ugye ez az a The Hollywood Reporteren megjelent interjú, amelyben a The Walking Dead és a Death Stranding sztárja újfent az egekbe emelte a japán fejlesztőt dicsérő mondataiban. Emellett természetesen szóba került a Silent Hills és a Playable Teaser is. Norman Reedus elmondta, hogy Guillermo del Torón keresztül került kapcsolatba Kojimával, és bár belekezdtek a játékba, de a Konamival való összeveszés miatt befuccsolt a projekt. Persze nemsokára bejött a képbe Sony, és Kojima Hideo ismét megkereste egy új ötlettel, ami ezúttal már a Death Strandingé volt. Mint azt Reedus elmondta, ő maga korábban nem nagyon tudta, ki az a Kojima, mert nincs otthon a videojátékok világában, és a P. T.-vel sem játszott egy másodpercet sem. Viszont a barátai odavoltak érte, és látta, ahogy a demó gyakorlatilag kultusz tárgyává válik az évek során. Persze a végigjátszást, amelynek a végén az ő karaktere is feltűnik, látta, és remek horrorfilmes alapanyagnak tartotta. Le is volt lombozva, amikor megtudta, hogy a játékból nem lesz semmi. Ennek ellenére most már cseppet sem bánja, hogy nem készült el, mert a Silent Hill már egy bejáratott márkanév volt akkoriban, aminek mindenki ismerte a háttérsztoriját, így nagyjából sejthette, mire számíthat. A Death Stranding viszont egészen más volt, teljesen új dolog, amelynek már a korai fázisában is azt mondta Norman Reedus, hogy hála az égnek, hogy a Silent Hills nem készült el, mert ez nagyságrendekkel jobb, eredetibb, meghökkentőbb játéknak ígérkezik.

 

Reméljük, sokunkat ugyanígy meg fog győzni a Death Stranding, hogy nem fogjuk sajnálni, hogy Kojima ezt, és nem a zseniálisnak ígérkező Silent Hills-t készítette el. A nyílt világú “kapcsolatteremtős” játék november 8-án érkezik PlayStation 4-re, de 2020 nyarán PC-re is meg fog jelenni.

Neked Ajánljuk