Máris megtérültek a The Medium fejlesztési költségei | Hírblock – Game Channel
Január 28-án dobták piacra a sokak által Silent Hill-szellemi örökösként is nevezett játékot, amely bár PC-n egyelőre optimalizálási hibáktól roskad, de még így is megtalálta a maga közönségét. A fejlesztési költségen túl a marketingköltségek is teljesen megtérültek – és mindezt három nappal a megjelenés után!
Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy a jövőben a Bloober Team sokkal magabiztosabban vághat neki új és ambiciózus projekteknek, és lehetnek igazán merészek a jövőt illetően.
“Sales of #TheMedium reached levels that covered the production and marketing costs of the game, producer Bloober Team reported. The game debuted on the market on Thursday, January 28 this year.”
Congrats for the team @BlooberTeam !https://t.co/0mV6O0ByRR
— MauroNL (@MauroNL3) January 30, 2021
