200 millió okostelefont szállított le a Huawei – brandtrend.hu/

A Huawei Technologies még nem auditált eredményei alapján tavaly 108.5 milliárdos forgalmat ért el, amely a teljes vállalatcsoportnak – a távközlési, a vállalati és fogyasztói üzletágakban – 21 százalékos növekedést jelent. A következő generációs, úgynevezett 5G-s mobilhálózatok kereskedelmi bevezetéséhez 10 ezer bázisállomást szállított le, és 26 kiépítési szerződést kötött. Guo Ping, a vállalatcsoport elnöke újévi köszöntőjében elmondta, a pénzügyi eredmény a legközvetlenebb visszajelzés az ügyfelek Huawei-ről alkotott véleményéről. Guo Ping hozzátette, a jó üzleti teljestmény a jövőben is fennmarad. Az utóbbi hetek kiberbiztonsági gyanúsításai pedig arra ösztönzik a céget, hogy még egyszerűbb architektúrájú, technikailag még átláthatóbb hálózatokat, rendszereket fejlesszenek. A Huawei Device, vagyis a fogyasztói üzletág növekedett a leginkább, a tavaly bemutatott csúcskészülékeinek köszönheti értékesítési rekordját.

Az okostelefon-gyártó a világ második legnagyobbjaként zárta az óévet, és történetében először globálisan 200 millió okostelefont szállított le a tavalyi 2017-es, 153 millióhoz képest. A Huawei az első tripla hátlapi kamerával ellátott P20 Pro-ból és a széria további két darabjából tavaszi megjelenésük óta összesen 16 millió darabot értékesített. A P20 sorozat különleges dizájn megoldásai miatt a női felhasználók körében is népszerűnek bizonyult, a nemzetközi eladások 50 százalékában hölgyek vásárolták meg a készülékeket. A Huawei őszi, mesterséges intelligencia képességeiben, üzemidejében és fotózási adottságaiban is kiemelkedő Mate 20 szériája szintén kiválóan teljesített az okostelefon-piacon; októberi megjelenése óta több mint 5 millió darabot vásároltak belőle szerte a világon, ezzel gyártó történetének legsikeresebb okostelefon-sorozatává lépett elő, megelőzve az eddigi csúcstartó P20-at.

huawei

Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezetője elmondta, a vállalat a jövő évben is a fogyasztó-központúságra és az innovációra helyezi a hangsúlyt. „Minden erőfeszítésünkkel azon leszünk, hogy a Huawei úttörővé és vezetővé váljon az okostelefonok forradalmának következő hullámában, valamint folyamatosan új értéket teremtsen a fogyasztók számára” – tette hozzá.
(BrandTrend)

Neked Ajánljuk