Vezettük: Toyota Corolla MC 2023 – Vezess
Enyhe álcázással vezettük a megújult Corollát
Enyhe álcázással vezettük a megújult Corollát
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az 1798 köbcentis 98 lóerős, 142 Nm-rel, a 152 lóerős nyomatéka 190 Nm, de ez önmagában nem értelmezhető
Az 1798 köbcentis 98 lóerős, 142 Nm-rel, a 152 lóerős nyomatéka 190 Nm, de ez önmagában nem értelmezhető
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A hajtásrendszer 122 helyett 140 illetve 184 helyett 196 lóerős
A hajtásrendszer 122 helyett 140 illetve 184 helyett 196 lóerős
Fotó megosztása:
Változatlan a hibrid hajtásrendszerben a két benzines motor, az elektromos oldal viszont alaposan megújult
Változatlan a hibrid hajtásrendszerben a két benzines motor, az elektromos oldal viszont alaposan megújult
Fotó megosztása:
Sík úton akár 3,6-3,8 liter/100 km-re levihető városban az 1,8-as hibrid Corolla fogyasztása
Sík úton akár 3,6-3,8 liter/100 km-re levihető városban az 1,8-as hibrid Corolla fogyasztása
Fotó megosztása:
Nem megoldás mindenütt az emissziócsökentésre az elektromos hajtás, pláne nem az akkumulátoros villanyautó, amit az EU kierőszakolt. Még sokáig lehet igény benzines hibridekre
Nem megoldás mindenütt az emissziócsökentésre az elektromos hajtás, pláne nem az akkumulátoros villanyautó, amit az EU kierőszakolt. Még sokáig lehet igény benzines hibridekre
Fotó megosztása:
A GR-Sport farán találkoztam életem legrövidebb diffúzor-imitációjával. Alig szélesebb egy tábla csokinál
A GR-Sport farán találkoztam életem legrövidebb diffúzor-imitációjával. Alig szélesebb egy tábla csokinál
Fotó megosztása:
Független a hátsó kerékfelfüggesztés is, igényes konstrukció
Független a hátsó kerékfelfüggesztés is, igényes konstrukció
Fotó megosztása:
Rejtett a valódi kipufogó a hibrideken
Rejtett a valódi kipufogó a hibrideken
Fotó megosztása:
Más márkáktól elhódított ügyfelei 57 százalékban a hibridhajtás miatt ülnek át Corollába. Nem meglepő, hogy a hajtásrendszer sokkal többet változott, mint a külső
Más márkáktól elhódított ügyfelei 57 százalékban a hibridhajtás miatt ülnek át Corollába. Nem meglepő, hogy a hajtásrendszer sokkal többet változott, mint a külső
Fotó megosztása:
Sokra értékeltük a szélvédőre vetített kijelzőt. Jól leolvasható, nagyon hasznos felszerelés
Sokra értékeltük a szélvédőre vetített kijelzőt. Jól leolvasható, nagyon hasznos felszerelés
Fotó megosztása:
A 10,5” képátlójú középső érintőképernyő képe szebb és felbontása is jobb a mostaninál, de a konkurenseket ismerve továbbra is átlagos képet ad
A 10,5” képátlójú középső érintőképernyő képe szebb és felbontása is jobb a mostaninál, de a konkurenseket ismerve továbbra is átlagos képet ad
Fotó megosztása:
Igazodva az iparági standardhoz, itt is 12,3” a digitális óracsoport képátlója
Igazodva az iparági standardhoz, itt is 12,3” a digitális óracsoport képátlója
Fotó megosztása:
Új a digitális műszeregység, a képátló itt is 12,3″
Új a digitális műszeregység, a képátló itt is 12,3″
Fotó megosztása:
Itt lehet üzemmódot váltani
Itt lehet üzemmódot váltani
Fotó megosztása:
Minden hibrid automatikus légkondis. A villanymotorral hajtott klímakompresszor miatt álló motornál is adott a légkondiconálás
Minden hibrid automatikus légkondis. A villanymotorral hajtott klímakompresszor miatt álló motornál is adott a légkondiconálás
Fotó megosztása:
Ilyen a kulcsa
Ilyen a kulcsa
Fotó megosztása:
Lehetne hosszabb az ülőlapja, de nem kényelmetlen a vezetőülés
Lehetne hosszabb az ülőlapja, de nem kényelmetlen a vezetőülés
Fotó megosztása:
Van elég rakodóhely és elektromos töltési lehetőség a fedélzeten
Van elég rakodóhely és elektromos töltési lehetőség a fedélzeten
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mindkét kéznek jut lehúzó
Mindkét kéznek jut lehúzó
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Díszes a GR-Sport Dynamic fejtámlája
Díszes a GR-Sport Dynamic fejtámlája
Fotó megosztása:
Jól néz ki a GR-Sport Dynamic kárpitja
Jól néz ki a GR-Sport Dynamic kárpitja
Fotó megosztása:
Nincs tárolóhely a hátsó ajtókban, csak a pohártartó és az ajtóbehúzó
Nincs tárolóhely a hátsó ajtókban, csak a pohártartó és az ajtóbehúzó
Fotó megosztása:
Jó a Corolla üléshelyzete. Az új érintőkijelző képátlója 10,5″
Jó a Corolla üléshelyzete. Az új érintőkijelző képátlója 10,5″
Fotó megosztása:
Rendben van a minőségérzet, az összeszerelés masszívnak tűnt
Rendben van a minőségérzet, az összeszerelés masszívnak tűnt
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Érkeztek új vezetőtámogató berendezések
Érkeztek új vezetőtámogató berendezések
Fotó megosztása:
Elegáns az elektromosan keményíthető-puhítható deréktámasz
Elegáns az elektromosan keményíthető-puhítható deréktámasz
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Közepes a lábtér és szűk az ajtókivágás az ötajtósban. A hat centivel nagyobb tengelytávú kombi jóval tágasabb hátul
Közepes a lábtér és szűk az ajtókivágás az ötajtósban. A hat centivel nagyobb tengelytávú kombi jóval tágasabb hátul
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Dizájcsomagnak tekinthető a GR-Sport Dynamic felszereltség
Dizájcsomagnak tekinthető a GR-Sport Dynamic felszereltség
Fotó megosztása:
Ez a rács takarja az akkuhűtés levegőnyílását, érdemes rendszeresen portalanítani a rácsot. A 2023-as hibrid Corollák listaára 11 145 000 és 14 430 000 Ft közötti
Ez a rács takarja az akkuhűtés levegőnyílását, érdemes rendszeresen portalanítani a rácsot. A 2023-as hibrid Corollák listaára 11 145 000 és 14 430 000 Ft közötti
Fotó megosztása:
B állásban erősebb a hibrid hajtásrendszer motorfékhatása
B állásban erősebb a hibrid hajtásrendszer motorfékhatása
Fotó megosztása: