Death Stranding – Még Kodzsima sem érti a játékot – PC Guru

- Kodzsima Hideo elismerte, hogy ő sem érti teljesen a Death Strandinget
- A japán dizájner egy teljesen új műfajt szeretne létrehozni vele
Senkit sem tudunk hibáztatni, ha az eddigi videók (itt a legújabb) alapján sem tudta még igazán összetenni, miről is fog szólni Kodzsima Hideo új játéka, a Death Stranding, és úgy tűnik, hogy ez teljesen normális, maga a dizájner is elismerte ugyanis, hogy nem érti teljesen a játékot. Az MGS-pápa így nyilatkozott a Financial Times-nak adott interjújában.
“Death Stranding… még most sem értem a játékot. A világa, a játékmenete, mind teljesen új. A célom az volt, hogy egy olyan műfajt alkossak, ami jelenleg még nem létezik, ami mindenkit meglep. Ebben természetesen nagy kockázat van…”
Kodzsima a játékok és a filmek közti különbségről, illetve a művészet jelentőségéről is beszélt.
“Vannak olyan történetek, amiket az én generációm meglepőnek találhat egy filmben, a játékos generáció számára azonban egyáltalán nem furcsa. […] Ha fogsz valamit, ami úgy néz ki, mint egy banán, de azt a címet adod neki, hogy “alma”, akkor ez lehet művészet. De nem a játékoknál. Mi interaktív dolgokat készítünk. Egy banánnak ehetőnek kell lennie, miután meghámozod. Az autóknak vezethetőnek kell lenniük. Ahhoz, hogy a játékok interaktívak és élvezetesek legyenek, szükséges egy valóság, amit a háttérben lévő rengeteg ember tesz működőképessé. Ezek vagyunk mi – lényegében egy művészet által vezérelt szolgáltatóipar.”
Mély gondolatok… A Death Stranding november 8-án debütál, kizárólag PS4-en.