Vezettük: Citroën C4 1.2 Puretech 130 – Vezess

Utolérte a SUV-osodás a Citroën alsó-középkategóriás modelljét a C4-est is.

Röviden – Citroën C4 2021
Mi ez? A Citroën 2004-ben mutatta be a C4-es családot, aminek a harmadik generációjánál tartunk most
Mit tud? Alsó-középkategóriás, ötajtós modellként is SUV-nak néz ki, és van belőle, dízel, benzines és elektromos is
Mibe kerül? 7,4 milliótól indul a listaár, de persze van akciós ár is, 7,1 millió forinttal
Kinek jó? Akinek kényelmes, szabadidő-autós, extrém kinézetű autóra fáj a foga, az bátran lépjen közelebb az új C4-eshez

Szolgálati közleménnyel kezdem: rengeteg hamut szórtam már a fejemre, de az történt, hogy a fényképezőgépből kipottyant a valószínűtlenül kicsike memóriakártya, így akármennyire igyekeztem, hogy normálisan lefényképezzem a koromfekete autót a végtelen hómezőn, ezt most nem tudom megmutatni. Sajnálom, majd a tesztautónál bepótolom. Addig pár gyári fotóval próbálom betömni a keletkezett űrt.

Stílusos terepkupé, extra komforttal – Citroën C4 1

Ismét sikerült nagyon egyedi arcot rajzolni

Van valami végtelenül szomorú abban, hogy egy új modell bevezetésének online bemutatója – most azt elegánsan ugorjuk is át, hogy az átkozott vírusizé miatt otthonról kell élveznem a műsort – azzal kezdődik, hogy milyen nagyszerű applikációt használhatok nap, mint nap, ha Citroënt veszek, illetve hogy hogyan tudok online szervizidőpontot foglalni és ez miért is annyira jó dolog. Nem azzal indítanak, hogy most már egy literből 200 lóerőt is ki tudnak préselni, vagy, hogy karbon-titán akármiből készül a soklengőkaros futómű. Nem, hanem egy applikációval. 

Stílusos terepkupé, extra komforttal – Citroën C4 2

Kupés hangulatú szabadidőautó

De mindegy, nem is ez a lényeg, hanem, hogy van új Citroën C4-es, ami engedve a divatnak, sokkal szabadidőautósabb lett, mint amilyen eddig volt. Mondjuk eddig egyáltalán nem volt az, így nem volt nehéz ekkorát ugrani. Hiába indult egy tisztességes ötajtós, alsó-középkategóriás modellnek a C4-es karrierje, manapság mindennek SUV-nak kell lenni, vagy legalább annak látszani, amit el is akarnak adni. És mivel a Citroën is erre játszik, – nem is csinálják rosszul, hiszen a tavaly 18 százalékkal visszaesett hazai autóeladások mellett a Citroën mégis 2,5 százalékos növekedést könyvelhetett el az év végére – így a C4-est is SUV-osra, illetve pontosabban crossoveresre faragták. 

Stílusos terepkupé, extra komforttal – Citroën C4 3

Cseppet sem lett unalmas az új C4-es formája

Neked Ajánljuk