Miközben a Suzuki S-Cross világpremierje kisajátította a reflektorfényt, a Suzuki egy nem kevésbé fontos bejelentést tett: 2022 első negyedévében elkezdik forgalmazni a full hibrid Vitarát.

A jelenleg mild hibrid hajtáslánccal elérhető modell új erőforrása egy 1,5 literes, négyhengeres benzinmotorra, valamint egy azt kiegészítő villanymotorra épül. Előbbi 102, utóbbi 33 lóerős, a rendszerteljesítmény 115 LE. A sebességváltó hatfokozatú, robotizált manuális. A Toyotával korábban ápolt együttműködés fényében nem lett volna meglepő, ha a Yaris szintén másfél literes hibridjét kapja a Vitara. Az azonban nem négy-, hanem háromhengeres, váltója pedig fokozatmentes. Az új generációs Dualjet benzinmotor köré épülő hibrid rendszerben a 24 kW-os villanymotor önmagában is képes mozgatni az autót.

A full hibrid Vitara szabványos CO2-kibocsátása 121 g/km az elsőkerék-hajtású modell esetében (rendelhető lesz összkerékhajtással is.) Ez érdekes módon megegyezik a jelenlegi, 48V-os mild hibrid verzió átlagos széndioxid-emissziójával, legalábbis papíron. A Suzuki ez utóbbit is kínálatban tartja; az 1,4 literes turbómotor legnagyobb teljesítménye 129 lóerő. A két modell átlagfogyasztása 5,3, illetve 5,4 l/100km – megint csak elméletben, laboratóriumi mérések szerint.