Megszűnik az OTP régi SmartBankja, új alkalmazás veszi át a helyét – hvg.hu

A változás jövő tavasszal lép életbe. Az új szolgáltatásra már most regisztrálhatnak az ügyfelek.

Az OTP Bank 2022. március 1-től kivezeti a lakossági SmartBank alkalmazást, a helyét pedig az új mobilbanki szolgáltatás veszi át – közölték hétfőn. Az új OTP Bank Mobilalkalmazás az új Internetbankkal együtt tavaly augusztus óta már a teljes lakossági ügyfélkörnek elérhető.

Az OTP szerint a mobilbankot rendszeresen használók száma az elmúlt másfél év alatt megduplázódott, a letöltők száma ma már meghaladja az 1,5 milliót. Ezért a bank még jobban felgyorsította az új mobilbanki app fejlesztését is. Ennek köszönhetően az új OTP Mobilbank alkalmazásban, várhatóan jövő tavaszra, elérhetővé válik minden olyan funkció, ami jelenleg a lakossági SmartBankban megtalálható. Mindez lehetővé teszi, hogy várhatóan a jövő év március 1-jétől a lakossági SmartBank szolgáltatást kivezesse a hitelintézet, és ügyfelei már csak az új mobilalkalmazást használják majd – írták hétfői közleményükben.

A lakossági SmartBank kivezetését követően átmenetileg a bank lakossági ügyfelei továbbra is be tudnak majd lépni az alkalmazásba, de a belépést követően számukra már csak az új Internetbank- és Mobilbank azonosított regisztrációja lesz elérhető az applikáción belül, ezzel biztosítva, hogy minden felhasználó számára könnyen elérhető legyen az új mobilalkalmazás.

Azok az ügyfelek, akik már most szeretnének regisztrálni az új digitális szolgáltatásokra, regisztrációjukat elindíthatják a „régi” alkalmazásokból – SmartBank, OTPdirekt internetbank –, az OTP Bank honlapjáról, vagy az új mobilbanki alkalmazás letöltésével az App Store-ból illetve a Google Playből. A letöltést követően az ügyfelek néhány egyszerű lépéssel létrehozhatják új digitális felhasználói fiókjukat, amellyel megkötik a Digitális Szolgáltatási Szerződést. Ezután már ki is próbálhatják az új internetbanki és mobilbanki funkciókat.

Neked Ajánljuk