Áramot vezettek a dobozba: beültünk az elektromos G-osztályba – hvg.hu

A Mercedes Münchenben mutatta be a G-Klasse tisztán elektromos változatát, melyben gyorsan üléspróbát vettünk.

A Mercedes a Müncheni Autószalonon mutatta be a közelmúltban általunk is alaposan letesztelt G-osztály elektromos változatát. A Mercedes EQG-t egyelőre még csak koncepcióautóként mutatták be, a sorozatgyártásba kerülő változatra egészen 2024-ig várnunk kell.

Az EQG külseje nem sokat változott a G-osztályhoz képest, lefedték a hűtőrácsot, kicsit módosították a lámpákat, és aerodinamikailag optimalizált 21 colos könnyűfém felniket kapott az autó.

©

©

©

Az utastér is ismerős lehet a normál G-Klasséból, de a sorozatgyártásba küldendő EQG belseje eltérő lehet a most bemutatott autóétól.

©

©

©

©

A remek terepjáróképességek maradtak, a 100 százalékban elektromos hajtáslánc pedig az elektromos S-osztálynak tekinthető EQS-ből érkezik. Utóbbi típust 333-523 lóerős, 568-855 Nm-es változatban gyártják, az akkumulátor kapacitása pedig eléri a nettó 107,8 kWh-t.

Az EQG-t négy villanymotor hajtja és egy kétfokozatú váltó is került a fedélzetre.

©

©

©

©

©

A Mercedes a közelmúltban több elektromos divatterepjárót is bemutatott, elég csak az EQC-re, az EQA-ra, vagy a legfrissebb EQB-re gondolni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Neked Ajánljuk