The Medium: Így fest ray tracing támogatással az Xbox-exkluzív horrorjáték – IGN Hungary

Új előzetest adott ki a Bloober Team az Xbox-exkluzív – de természetesen PC-re is érkező – The Mediumból, amely ezúttal nem feltétlenül a sztorira vagy a hangulatra fókuszál, hanem a valós idejű sugárkövetés, vagyis a ray-tracing effektek demonstrálására. Hogy feltétlenül ez az a játék, amelynek szüksége van ilyesmire, azt mindenki döntse el maga – rontani mindenesetre nem ront az összhatáson, maximum a (PC-s) gépigényt dobja majd meg kicsit. De elég volt a rizsából, gyorsan nézzétek meg a trailert a hír alatt és ha nagyon meggyőzött titeket a dolog, még nem késő beruházni egy RTX videokártyába (hiszen, tegyük hozzá, hogy a sugárkövetés kizárólag az Nvidia VGA-in lesz elérhető, legalábbis egyelőre.)

A 2008-ban, Lengyelországban alapított Bloober Team közel sem annak a horrorspecialista brigádnak indult, amilyennek ma ismerjük őket – első munkájuk egy például egy többek között Wii-re és Nintendo DS-re is megjelent stratégiai szoftver volt (a Hystory Egypt Engineering an Empire), és ezt követően is inkább könnyedebb szoftverek fűződtek a nevükhöz. A változást – saját elmondásuk szerint – Hideo Kojima elkaszált P.T.-je hozta meg az életükbe, azt játszva határozták el, hogy összehoznak valami hasonlót. A Layers of Fear aztán 2016-ban jött, látott és győzött – ezt követően pedig kérdés sem lehetett, hogy megmaradnak a pszichológiai horrorok műfajánál, legalábbis egy ideig. A Layers of Feart a cyberpunk-rettegés Observer követte, 2019-ben pedig már nem is egy, de rögtön két játékkal jelentkeztek: folytatták a Layes of Feart, illetve videojátékot készítettek a Blair Witchből is.

 

A The Medium 2021. január 28-án jelenik majd meg PC-re és Xbox Series XS gépekre.

Neked Ajánljuk