[Re:] Steelrising teszt – PROHARDVER! Hozzászólások – PROHARDVER!

Minden tiszteletem Grath de látszik is, és írtad is hogy nem merültél el benne. Nekem nem egyformák az utcák és a pályatervezés nagyon tetszik.
A parrytől hátratántorodik alegnagyobb hegyomlás ellenfél is, a criticaltól a kicsik konkrétan elszálnak, de pl a heavy fegyverektől mint az egyik class alapfegyvere, megtántorodnak ha odacsapok, ha pedig bekapnak egy charged heavyt akkor tuti földre kerülnek.
Nem mondom hogy full kicsiszolt de nekem működött a harc. A dodge jó, a parry is működik.
Tényleg nem olyan nehéz de én most nagyon éltem hogy ha kitanulom a mozgásukat akkor nem az a jutalmam hogy aoe vagy még több spam támadás, hanem akkor igen is én jövök és odacsaphatok.
De lehet én elfogult vagyok. A dancer baba-bábu karakterünk nagyon tetszik, a város nekem nagyon hangulatos, és baromira tetszik az ahogy végigjárom az utcákat, megnyitom a shortcutokat majd később a képességekkel titkos utakat találok.

Azt hogy értetted hogy a toolsok nem használhatóak harcban?
Csak mert van jeges dash, elektromos rugás meg tüzes is.

Olyan nekem is volt hogy nem jelent meg egy promt de erre van egy trükk ps-en. Opciókba restore licence és az általában rendbe hozza az ilyeneket.

Mindenesetre köszi a tesztet, de szerintem ebbe a játékba kicsit többb van ennél.
Én elkezdtema 3.runomat, amivel meglesz a platina. De 29.én jön patch amivel jön ng+ és új fegyverek meg stb.

Neked Ajánljuk