Már-már nevetséges marketinges húzással próbálkozik a Diablo IV! – theGeek

Igaz, ez annyira nem olyan groteszk mint amit két évtizede az Acclaim próbált a Shadow Man: 2econd Coming esetében.

A 2002 februárjában (Európában pedig márciusban) megjelent PS2-exkluzív esetében ugyanis az Acclaim úgy hirdette a játékot (aminek első részéből nemrég megjelent egy korrekt Remastered változat, és ha kimaradt volna az 1999-es eredeti, egy próbát megér!), hogy sírkövekre helyezett reklámot, és a nemrég elhunytak síremlékére rakott reklámért pénzt adott volna a kiadó, ami hozzátette, hogy „főleg a szegényebb családok” számára lehet érdekes az ajánlat. Groteszk, nem?

Nos, ehhez viszonylag közel van az Activision Blizzard próbálkozása, igaz, ennek maradandó eredménye is lesz azoknál, akik bevállalják ezt az egészet. A Blizzard a Twitteren közölte, hogy tetoválóművészekkel állt össze a Hell’s Ink eseménysorozatért. A közösségi médiában nyereményjátékon győztes személyek egyedi tetoválást kapnak elismert tetoválóktól. Ők már ki lettek választva, de bárki kaphat flash tattoo-t (ez magyarul kb. tervnek, elképzelésnek, ötletnek értendő), és aki ilyesmihez jut, egy kártyát is kap a Diablo IV bétájához, továbbá a teljes játékot is megszerzi így digitális formában…

Csak ne felejtsük, hogy a Diablo franchise renoméja június eleje óta romokban hever, ugyanis a Diablo Immortal, a free-to-play PC-re, iOS-re és Androidra megjelent játék bár anyagilag felfoghatatlan módon sikeres az Activision Blizzardnak, elképzelhetetlenül sok pénzt kell költeni arra, hogy az endgame, a játék vége során erősíthessük a karakterünket. És pillanatok alatt felbukkannak a mikrotranzakciók, amik idővel egyre drágábbak és drágábbak lesznek, ahogy haladunk előre a történetben.

Július 16-án már Los Angelesben megtartották az első Hell’s Inket. 23-án Chicago (Mayday Tattoo Co.), 30-án New York (Inked NYC), augusztus 6-án Miami (Till the End Tattoos), 13-án London (Noir Ink Studio), 18-án Berlin (Das Kabinett Studio), szeptember 3-án Melbourne (Oculus Tattoo), 10-én pedig Sydney (Little Tokyo Tattoo) kap lehetőséget az ilyen marketinges húzásra. A kiszolgálás érkezési sorrendben történik, további részletek itt.

Kissé kétségbeesett lépésnek tűnik.

Forrás: PSL

Spread the love

Neked Ajánljuk