Ismert rapperek szállnak be az Xbox Series X és PS5 marketing csatájába – IGN Hungary

Emlékeztek még azokra az időkre, amikor pusztán a gépekkel, vagy a rá készült játékokkal próbáltak meg eladni egy konzolt? Na jó, valójában mi sem nagyon, mert a videojátékok és a hozzájuk készült reklámok mindig is egy kicsit különlegesek voltak – akár a nyolcvanas évek „meztelen hölgyes” mozgalmára, akár a kamu, a hirdetni próbált produktumra abszolút nem hasonlító CGI trailerekre gondolunk. Ezúttal a konzolgyártók népszerű rappereket vetnek be, hogy felpörgessék egy kicsit a kezdeti eladásokat – a Microsoft például egyből a nagyvadra, a napokban 49. életévét betöltő Snoop Doggra csapott le. A… rendhagyó fogyasztásairól elhíresült rapper egy külön Xbox Series X alakú hűtőszekrényt kapott a redmondiaktól – utalva a gép leleplezésekor elhíresült mémekre – amelyben persze maga a masina is megtalálható – egy rakás más cucc mellett. A kiszivárgott videó végén Dogg – akinek még a nyakában is Xboxos fuxok lógnak – csak annyit mond, vágjunk bele.

 

Mondanunk sem kell, hogy a PlayStationös marketingcsapat se szeretne lemaradni – ők egyből Travis Scottal kötöttek „stratégiai kreatív együttműködést”. Ez utóbbiból arra következtethetünk, hogy az összesen öt alakalommal Grammy-díjra jelölt, igencsak termékeny zenész nem csak egy reklámban bukkan majd fel a közeljövőben, sőt, az sem lenne meglepő, ha egy – vagy több – klipjében is visszaköszönne a Sony új generációs masinája.

A PlayStation 5 hazánkban november 19-én kerül majd az üzletek polcaira, de az Xbox Series X és S családra már korábban, november 10-én lecsaphatunk majd.

Neked Ajánljuk