Diablo 2 Resurrected: Élőszereplős trailerek érkeztek a Fekete Párduc és a Shang-Chi sztárjaival – IGN Hungary

Holnap feltámad a Gonosz, ami mint tudjuk, soha nem pusztul el! A Diablo 2: Resurrected már a küszöbön áll, és a bétateszt tapasztalatai alapján nagyon is várjuk, mert ez már a béta alatt sokkal összeszedettebb, jobb felújításnak tűnt mint a WarCraft 3-é. A hype szokás szerint a tetőfokára hág, úgyhogy kaptunk két élőszereplős előzetest is, amelyekben Winston Duke a Fekete Párducból és Simul Liu a Shang-Chi és a Tíz Gyűrű legendájából gyónnak, illetve néznek szembe a démonokkal. Sőt, nemcsak szembenéznek a démonokkal, hanem történik velük más is.

Emellett a dizájnért felelős csapat vezetője, Rob Gallerani és Michael Bukowski projektvezető válaszoltak a kérdésekre egy sajtótájékoztatón a Windows Central jelentése szerint. Az alkotók rengeteg megnyugtató dolgot mondtak a Resurrectedről, de talán mind közül a legfontosabb az, hogy akár még post-launch tartalmak is érkezhetnek a játékhoz. Gallerani a következőket mondta:

“Célunk az volt, hogy egy erős alapot építsünk, mielőtt még a felépítmény harmadik és negyedik szintjéről esik szó. Ha elvétünk valamit az alapjátékkal kapcsolatban, akkor minden más, amit csináltunk, értelmetlen lett volna. […] Természetesen rengeteg ötletünk van, de egyelőre arra koncentrálunk, hogy a játék magja rendben legyen. […] Meglátjuk, mi lesz, amikor megjelenik a játék, mit tudunk tenni új rúnaszavak, tárgyak, balanszolás és hasonlók ügyében.”

 

Gallerani még a nehézséggel kapcsolatban mondott egy tanulságos és jó dolgot: “A játék nehéz. Nem olyan, hogy ‘Ó, akkor most itt ez a szép kis tutorial arról, hogy kell kisilabizálni a dolgokat.’ Bocs, de az Act 2 bossáról van szó: rengetegszer meg fogsz halni, és minden bizonnyal ki fogsz ötleni valamit [a továbbjutáshoz]. Így működik a játék.”

Bizakodjunk! A Diablo 2: Resurrected holnap, szeptember 23-án fog megjelenni PC, Xbox Series X|S, Xbox One, PS4, PS5 és Nintendo Switch konzolokra.

Neked Ajánljuk