A God of War rendezője szerint a PlayStation fejlesztői nyaggatták a Sony-t, hogy legyen PC-s változat is – Liner.hu

Cory Barlog, a God of War feje szerint a PS fejlesztői miatt valósult meg a PC-s változat.

A God of War PC-s megjelenésével egy időben jelent meg a Game Informer interjúja Cory Barloggal, a Santa Monica Studio kreatív igazgatójával, akit arról kérdeztek, hogy csapatának mennyire volt rálátása a Sony azon döntésére, hogy a játékot átülteti PC-re is, valamint az a kérdés is elhangzott, hogy már a projekt elején is tervben volt-e a dolog.

“Azt hiszem, a stúdiók kollektívája volt, akik azt mondták, hogy ez egy nagyon jó ötlet, ezt meg kellene vizsgálnunk. Végül azt hiszem, elérte a fordulópontot a dolog. Amikor már annyi javaslatot küldtünk a javaslatgyűjtő dobozba, hogy azt mondták: “Elegem van ebből az egészből. Rendben, akkor ezt fogjuk csinálni”.

Hozzátette, ez egy folyamat része, és mindig azon vannak, hogy mind vállalatként, mind pedig egyéni stúdióként kézben tartsák a dolgokat, és kitalálják a stratégiát a projekthez.

A God of War reboot eredetileg 2018-ban jelent meg PS4-re, a PC-s változatot pedig legalább két évig fejlesztették. A God of War Ragnarök, vagyis a folytatás még idén megjelenik PS4-re és PS5-re is.

Neked Ajánljuk