A Dead Space remake-je bizonyos tekintetben a God of Warhoz lesz hasonló, továbbfejleszti annak egyik sajátosságát – IGN Hungary

Az Electronic Arts közkedvelt sci-fi túlélőhorrorja a Dead Space, ami két folytatást is megért, bár sajnos fejlesztőstúdióját, a Visceralt pár évvel ezelőtt feloszlatta az EA. Szerencsére a Motive Studio megkapta a lehetőséget arra, hogy feltámassza a franchise-t, elkészítse a 2008-as első rész remake-jét, amiről egy friss blogposztban elárultak néhány újdonságot az alkotók, így többek között megtudtuk, hogy a Dead Space feldolgozását is olyan “egysnittes élménynek” szánják, mint amilyen a 2018-as God of War lett.

Az EA hivatalos weboldalán jelent meg egy fejlesztői napló, illetve annak első része, mivel a számozásból ítélve a Motive sorozatot tervez ebből, hogy bemutassa, hogyan fejlesztették, illetve készül az alapoktól a remake. Ebben az alkotók leszögezték, hogy már kezdettől a rajongókkal szorosan együttműködve dolgozták ki a koncepciót, ami az volt, hogy elsősorban minden ízében hű maradjon a feldolgozás az eredetihez. Ugyanakkor ahol szükséges volt, ott hozzá is tettek nem feltétlenül a sztorihoz és a karakterek ábrázolásához (ezek is bővültek azért), hanem a játékmenethez és a technikai megvalósításhoz. Ennek megfelelően a Motive szakemberei arra törekedtek, hogy az egész játék – filmes szakkifejezéssel élve – egyetlen, dinamikus hosszú beállításnak érződjön. “A játék kezdetétől a végéig nincsenek vágások vagy töltőképernyők – kivéve persze, ha meghalunk. Az Ishimura immáron egybefüggő terület, szóval bejárhatod az egészet A-tól Z-ig, felfedezheted a hajót, meglátogathatsz ismerős helyszíneket, hogy magadhoz vegyél tárgyakat, amelyeket korábban elszalasztottál. […] Most már az egész egy megszakítatlan élmény” – nyilatkozta Philippe Ducharme producer.

A Dead Space remake-je 2023. január 27-én érkezik PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re. Itt megtaláljátok a még nem teljes PC-s gépigényt.

Neked Ajánljuk